Alla inlägg under december 2015

Av Dante Kruse - 22 december 2015 22:03

  Serpenoid är en cyborgkrigare, en blandning av orm och maskin.


Han är ledare över ett team, vid namn X-armén. 

Han består av många rörliga delar som klor, svans och armar.

 

Förra skapelsen, Creepox, lyder även den under Serpenoid.


Tack för att ni följer och läser om mina skapelser


DK

Av Dante Kruse - 5 december 2015 18:42

Detta är mitt första inlägg någonsin på bloggen, hoppas att det blir många fler.

Jag är en stor Lego-fantast, större delen av mitt 14-åriga liv har jag byggt och skapat gammalt och nytt med hjälp av Lego, teknik och min fantasi.

DK är jag. 

 

Creepox är en kraftig, tuff, ond muskelknutte, som har ett ansikte som en Creeper, han har rörliga armar, ben och fingrar.

Han samarbetar med Serpenoid, som är en robot-ormmänniska.

I mitt nästa inlägg kommer ett foto på honom och en kort beskrivning.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards